Prejsť na hlavný obsah
Pomoc

Black Friday

Objednal/-a som si produkt počas Black Friday výpredajov, no teraz vidím, že rovnaký produkt je v Cyber Monday výpredaji zľavnený ešte viac. Ako môžem využiť nižšiu cenu výpredaja?Zľavu na už objednaný produkt nie je možné navýšiť. Môžete si však objednať ten istý produkt v Cyber Monday zľave a následne produkt objednaný počas Black Friday výpredaja po doručViacJe doručenie mojej zásielky oneskorené?Počas Black Friday zliav sa počet objednávok zvýšil natoľko, že spracovanie zásielok môže našim prepravným partnerom trvať o niečo dlhšie. Sme s nimi v neustálom kontakte, aby sme ViacPodľa informácii z môjho odkazu na sledovanie zásielky je moja objednávka v rovnakom stave "elektronicky podaná" už pár dní bez zmeny. Kedy sa stav mojej objednávky posunie ďalej?Počas Black Friday je počet objednávok veľmi vysoký, preto môže našim prepravným partnerom spracovanie zásielok trvať o niečo dlhšie. Sme s nimi v neustálom kontakte, aby sme zabezViacBola mi doručená nesprávna veľkosť alebo farba produktu. Ako si môžem objednať produkt v správnej veľkosti/farbe s využitím Black Friday zliav?Prosím, prijmi naše ospravedlnenie za chybné doručenie tvojej objednávky. Prosím, jednoducho vráť chybný tovar štandardným spôsobom. Na formulár pre vrátenie tovaru v krátkosti napViacČo je Pre Black Friday?Pre Black Friday je týždenný výpredaj pred Black Friday. Tak nestrácaj čas čakaním na Black Friday, ale využi zľavy na všetky produkty už o týždeň skôr. ViacKedy začínajú Black Friday, Black Weekend a Cyber Monday výpredaje?Black Friday začína vo štvrtok večer, 28.11. a končí počas sobotňajšej noci, 30.11. Akonáhle skončí Black Friday výpredaj, ihneď spúšťame Black Weekend výpredaje, ktoré budú trvať ViacNeprišlo mi na email potvrdenie o vrátení tovaru. Ako sa môžem uistiť, že proces vrátenia prebehol správne a vrátený produkt bol doručený k vám na sklad?Proces vrátenia tovaru môže trvať až do 14 dní. Nemusíš sa obávať v prípade, že to trvá trochu dlhšie. Ak chceš skontrolovať aktuálny stav vrátenej zásielky, na webstránke nášho prViacNevidím zľavovú akciu v mojej mobilnej aplikácii. Čo musím urobiť, aby bolo možné vyžiť zľavy?Uisti sa, že máš vždy najnovšiu verziu aplikácie a nezabudni si v nastaveniach aplikácie vybrať správnu krajinu. Aktualizáciu na najnovšiu verziu aplikácie môžeš získať v obchode AViacVzťahujú sa zľavy počas kampane na všetky produkty v obchode?Áno, všetky produkty v našom obchode sú zľavnené. Uži si lov nových kúskov ;)    Viac