Prejsť na hlavný obsah
Pomoc

Objednávka

Ako si môžem objednať?Vytvorenie objednávky je veľmi jednoduché: Po vložení požadovaných položiek do nákupného košíka stačí kliknúť na možnosť „Prejsť k pokladni". Pre uskutočnenie objednávky je potrebViacAko si môžem zobraziť svoje predošlé objednávky?Pre zobrazenie predošlých objednávok sa, prosím, prihlás do svojho zákazníckeho konta na našej stránke www.aboutyou.sk pomocou svojej e-mailovej adresy a hesla. Následne prejdi do ViacMôžem si objednať aj do zahraničia?Tovar objednaný na www.aboutyou.sk môže byť doručený len v rámci Slovenskej republiky. About You je však tiež dostupný v Českej republike, Nemecku, Rakúsku, Holandsku, Belgicku, ŠvViacČo sa stane po dokončení objednávky?Po odoslaní objednávky dostaneš potvrdzujúci e-mail o prijatí objednávky s informáciami o objednaných produktoch, fakturačnej a dodacej adrese a zvoleného spôsobu platby.ViacČo mám urobiť, keď je produkt, ktorý som si prial/-a, už vypredaný?Neobávaj sa, ešte je tu šanca, že tovar bude opäť dostupný. Bohužiaľ ti nedokážeme povedať, kedy presne sa tak stane a preto odporúčame nechať si dostupnosť produktu pripomenúť na ViacPrečo musím pri objednávke zadať dátum narodenia?Naším cieľom je poskytovať čo najlepšie služby, ku ktorým patrí predovšetkým rýchle a bezproblémové spracovanie objednávky. Tvoj dátum narodenia potrebujeme, aby sme ťa v prípade zViacMusím mať zákaznícky účet, aby som zadal/-a objednávku?Áno, na vytvorenie objednávky potrebuješ zákaznícky účet. Registrácia je veľmi jednoduchá. Všetko čo je potrebné je meno, e-mailová adresa a heslo.ViacMôžem stornovať svoju objednávku, keď ešte nebola odoslaná?Stornovanie objednávky je možné v prípade, že tvoja objednávka ešte nebola spracovaná na našom sklade. Náš sklad však spracováva objednávky rýchlym tempom, preto sa môže stať, že uViacMôžem zmeniť adresu dodania pre už potvrdenú objednávku?Následná zmena dodacej adresy je môžná na stránke Slovenskej pošty až do momentu dňa doručenia. Urobiť tak môžeš na: https://www.posta.sk/zmena-zasielky.  Pokiaľ nebude možné doručViacMôžem objednávku zadať aj telefonicky?Bohužiaľ, objednávanie prostredníctvom telefónu nie je momentálne možné. Náš zákaznícky servis je ale v prípade akýchkoľvek otázok ohľadom objednávok, reklamácie alebo procesu vrátViacMôžem objednávať aj cez mobilné zariadenia?Samozrejme, kedykoľvek si môžeš objednať tiež prostredníctvom tabletu alebo smartphonu. Jednoducho navštív náš e-shop cez internetový prehliadač vo svojom mobilnom zariadení, rozloViacAká je minimálna hodnota objednávky?Pre objednávky nie je stanovená minimálna hodnota.ViacAká je maximálna hodnota objednávky?V podstate neexistuje žiadny limit na objednávky. Maximálna hodnota objednávky závisí od zvoleného poskytovateľa platieb.Viac