01d
18h
41min
11s
PRE BLACK FRIDAY: Až do -70% EXTRA na VŠETKO
Kalendár vydania nových tenisiek
Objaviť všetky vydania nových tenisiekNAKUPOVAŤ PODĽA STRIHU
Top značky
Populárne
NAKUPOVAŤ PODĽA KATEGÓRIE
Populárne
Čo mám urobiť, keď je produkt, ktorý som si prial/-a, už vypredaný?
Neobávaj sa, ešte je tu šanca, že tovar bude opäť dostupný. Bohužiaľ ti nedokážeme povedať, kedy presne sa tak stane a preto odporúčame nechať si dostupnosť produktu pripomenúť na svoj e-mail. Otvor si stránku s detailnými informáciami o produkte a zvoľ požadovanú veľkosť. Následne zadaj svoj e-mail, aby si automaticky dostal/-a email o dostupnosti tovaru, hneď ako bude produkt znovu k dispozícii.
Bola táto odpoveď užitočná?
Tvoja spätná väzba je pre nás veľmi dôležitá. Pomáha nám zlepšovať sa.
Tu nájdeš ďalšie odpovede
Ako si môžem objednať?
Ako si môžem zobraziť svoje predošlé objednávky?
Môžem si objednať aj do zahraničia?
Čo sa stane po dokončení objednávky?
Prečo musím pri objednávke zadať dátum narodenia?
Musím mať zákaznícky účet, aby som zadal/-a objednávku?
Môžem stornovať svoju objednávku, keď ešte nebola odoslaná?
Tu nájdeš ďalšie odpovede
Ako si môžem objednať?
Ako si môžem zobraziť svoje predošlé objednávky?
Môžem si objednať aj do zahraničia?
Čo sa stane po dokončení objednávky?
Prečo musím pri objednávke zadať dátum narodenia?
Musím mať zákaznícky účet, aby som zadal/-a objednávku?
Môžem stornovať svoju objednávku, keď ešte nebola odoslaná?
Zákaznícky servis
Nepomohli ti naše odpovede?
Nájdi odpoveď na svoju otázku len niekoľkými kliknutiami alebo nás pre požiadanie pomoci kontaktuj.
Požiadať o pomoc
Navštív naše centrum pomoci, kde nájdeš odpovede na najčastejšie otázky alebo nám napíš
Zavolaj nám
Bezplatná zákaznícka linka (pondelok - piatok 8-20 hod. / sobota & sviatky 9-18 hod.))