01d
18h
14min
18s
PRE BLACK FRIDAY: Až do -70% EXTRA na VŠETKO
Kalendár vydania nových tenisiek
Objaviť všetky vydania nových tenisiekNAKUPOVAŤ PODĽA STRIHU
Top značky
Populárne
NAKUPOVAŤ PODĽA KATEGÓRIE
Populárne
Prečo musím pri objednávke zadať dátum narodenia?
Naším cieľom je poskytovať čo najlepšie služby, ku ktorým patrí predovšetkým rýchle a bezproblémové spracovanie objednávky. Tvoj dátum narodenia potrebujeme, aby sme ťa v prípade zhody mien mohli jasne odlíšiť od ostatných zákazníkov a tiež ako dôkaz o dovŕšení plnoletosti.
Bola táto odpoveď užitočná?
Tvoja spätná väzba je pre nás veľmi dôležitá. Pomáha nám zlepšovať sa.
Tu nájdeš ďalšie odpovede
Ako si môžem objednať?
Ako si môžem zobraziť svoje predošlé objednávky?
Môžem si objednať aj do zahraničia?
Čo sa stane po dokončení objednávky?
Čo mám urobiť, keď je produkt, ktorý som si prial/-a, už vypredaný?
Musím mať zákaznícky účet, aby som zadal/-a objednávku?
Môžem stornovať svoju objednávku, keď ešte nebola odoslaná?
Tu nájdeš ďalšie odpovede
Ako si môžem objednať?
Ako si môžem zobraziť svoje predošlé objednávky?
Môžem si objednať aj do zahraničia?
Čo sa stane po dokončení objednávky?
Čo mám urobiť, keď je produkt, ktorý som si prial/-a, už vypredaný?
Musím mať zákaznícky účet, aby som zadal/-a objednávku?
Môžem stornovať svoju objednávku, keď ešte nebola odoslaná?
Zákaznícky servis
Nepomohli ti naše odpovede?
Nájdi odpoveď na svoju otázku len niekoľkými kliknutiami alebo nás pre požiadanie pomoci kontaktuj.
Požiadať o pomoc
Navštív naše centrum pomoci, kde nájdeš odpovede na najčastejšie otázky alebo nám napíš
Zavolaj nám
Bezplatná zákaznícka linka (pondelok - piatok 8-20 hod. / sobota & sviatky 9-18 hod.))