Prejsť na hlavný obsah

Môžem zmeniť adresu dodania pre už potvrdenú objednávku?

Následná zmena dodacej adresy je môžná na stránke Slovenskej pošty až do momentu dňa doručenia. Urobiť tak môžeš na: https://www.posta.sk/zmena-zasielky.  Pokiaľ nebude možné doručiť objednávku na zadanú doručovaciu adresu, bude uložená na pošte v blízkosti tvojho bydliska a po uplynutí stanovenej odbernej lehoty bude vrátená späť k nám. Akonáhle balíček obdržíme a skontrolujeme, vrátime ti peniaze spôsobom, ktorý si si zvolil/-a ako spôsob platby. Pokiaľ bola objednávka zaplatená na dobierku, zadaj, prosím, tvoje bankové údaje do svojho zákazníckeho účtu na ABOUTYOU.SK (IBAN a BIC sú povinné), aby sme ti mohli vrátiť peniaze bankovým prevodom.

Bola táto odpoveď užitočná?
Tvoja spätná väzba je pre nás veľmi dôležitá. Pomáha nám zlepšovať sa.