01d
18h
20min
34s
PRE BLACK FRIDAY: Až do -70% EXTRA na VŠETKO
Kalendár vydania nových tenisiek
Objaviť všetky vydania nových tenisiekNAKUPOVAŤ PODĽA STRIHU
Top značky
Populárne
NAKUPOVAŤ PODĽA KATEGÓRIE
Populárne
Bola mi doručená nesprávna veľkosť alebo farba produktu. Ako si môžem objednať produkt v správnej veľkosti/farbe s využitím Black Friday zliav?
Prosím, prijmi naše ospravedlnenie za chybné doručenie tvojej objednávky. Prosím, jednoducho vráť chybný tovar štandardným spôsobom. Na formulár pre vrátenie tovaru v krátkosti napíš poznámku pre našich kolegov v sklade o nesprávnom doručení. Následne sa môžeš obrátiť na náš zákaznícky servis, ktorý ti zašle náhradný zľavový kupón ako kompenzáciu za vzniknutú situáciu a ty si tak budeš objednať produkt opäť za rovnakú cenu.
Bola táto odpoveď užitočná?
Tvoja spätná väzba je pre nás veľmi dôležitá. Pomáha nám zlepšovať sa.
Tu nájdeš ďalšie odpovede
Objednal/-a som si produkt počas Black Friday výpredajov, no teraz vidím, že rovnaký produkt je v Cyber Monday výpredaji zľavnený ešte viac. Ako môžem využiť nižšiu cenu výpredaja?
Je doručenie mojej zásielky oneskorené?
Podľa informácii z môjho odkazu na sledovanie zásielky je moja objednávka v rovnakom stave "elektronicky podaná" už pár dní bez zmeny. Kedy sa stav mojej objednávky posunie ďalej?
Čo je Pre Black Friday?
Kedy začínajú Black Friday, Black Weekend a Cyber Monday výpredaje?
Neprišlo mi na email potvrdenie o vrátení tovaru. Ako sa môžem uistiť, že proces vrátenia prebehol správne a vrátený produkt bol doručený k vám na sklad?
Tu nájdeš ďalšie odpovede
Objednal/-a som si produkt počas Black Friday výpredajov, no teraz vidím, že rovnaký produkt je v Cyber Monday výpredaji zľavnený ešte viac. Ako môžem využiť nižšiu cenu výpredaja?
Je doručenie mojej zásielky oneskorené?
Podľa informácii z môjho odkazu na sledovanie zásielky je moja objednávka v rovnakom stave "elektronicky podaná" už pár dní bez zmeny. Kedy sa stav mojej objednávky posunie ďalej?
Čo je Pre Black Friday?
Kedy začínajú Black Friday, Black Weekend a Cyber Monday výpredaje?
Neprišlo mi na email potvrdenie o vrátení tovaru. Ako sa môžem uistiť, že proces vrátenia prebehol správne a vrátený produkt bol doručený k vám na sklad?
Zákaznícky servis
Nepomohli ti naše odpovede?
Nájdi odpoveď na svoju otázku len niekoľkými kliknutiami alebo nás pre požiadanie pomoci kontaktuj.
Požiadať o pomoc
Navštív naše centrum pomoci, kde nájdeš odpovede na najčastejšie otázky alebo nám napíš
Zavolaj nám
Bezplatná zákaznícka linka (pondelok - piatok 8-20 hod. / sobota & sviatky 9-18 hod.))