Prejsť na hlavný obsah

Neprišlo mi na email potvrdenie o vrátení tovaru. Ako sa môžem uistiť, že proces vrátenia prebehol správne a vrátený produkt bol doručený k vám na sklad?

Proces vrátenia tovaru môže trvať až do 14 dní. Nemusíš sa obávať v prípade, že to trvá trochu dlhšie. Ak chceš skontrolovať aktuálny stav vrátenej zásielky, na webstránke nášho prepravcu zadaj číslo na sledovanie vrátenej zásielky. Toto číslo môžeš nájsť na potvrdení o odovzdaní vrátenej zásielky prepravcovi. Ak už bola tvoja zásielka úspešne doručená do nášho skladu, práve prebieha spracovanie tvojho vráteného tovaru. Ak sa ti však zobrazuje informácia, že zásielka bola prijatá v sklade už pred pár dňami, kontaktuj prosím náš zákaznícky servis.

Bola táto odpoveď užitočná?
Tvoja spätná väzba je pre nás veľmi dôležitá. Pomáha nám zlepšovať sa.