01d
18h
36min
58s
PRE BLACK FRIDAY: Až do -70% EXTRA na VŠETKO
Kalendár vydania nových tenisiek
Objaviť všetky vydania nových tenisiekNAKUPOVAŤ PODĽA STRIHU
Top značky
Populárne
NAKUPOVAŤ PODĽA KATEGÓRIE
Populárne
Neprišlo mi na email potvrdenie o vrátení tovaru. Ako sa môžem uistiť, že proces vrátenia prebehol správne a vrátený produkt bol doručený k vám na sklad?
Proces vrátenia tovaru môže trvať až do 14 dní. Nemusíš sa obávať v prípade, že to trvá trochu dlhšie. Ak chceš skontrolovať aktuálny stav vrátenej zásielky, na webstránke nášho prepravcu zadaj číslo na sledovanie vrátenej zásielky. Toto číslo môžeš nájsť na potvrdení o odovzdaní vrátenej zásielky prepravcovi. Ak už bola tvoja zásielka úspešne doručená do nášho skladu, práve prebieha spracovanie tvojho vráteného tovaru. Ak sa ti však zobrazuje informácia, že zásielka bola prijatá v sklade už pred pár dňami, kontaktuj prosím náš zákaznícky servis.
Bola táto odpoveď užitočná?
Tvoja spätná väzba je pre nás veľmi dôležitá. Pomáha nám zlepšovať sa.
Tu nájdeš ďalšie odpovede
Objednal/-a som si produkt počas Black Friday výpredajov, no teraz vidím, že rovnaký produkt je v Cyber Monday výpredaji zľavnený ešte viac. Ako môžem využiť nižšiu cenu výpredaja?
Je doručenie mojej zásielky oneskorené?
Podľa informácii z môjho odkazu na sledovanie zásielky je moja objednávka v rovnakom stave "elektronicky podaná" už pár dní bez zmeny. Kedy sa stav mojej objednávky posunie ďalej?
Bola mi doručená nesprávna veľkosť alebo farba produktu. Ako si môžem objednať produkt v správnej veľkosti/farbe s využitím Black Friday zliav?
Čo je Pre Black Friday?
Kedy začínajú Black Friday, Black Weekend a Cyber Monday výpredaje?
Tu nájdeš ďalšie odpovede
Objednal/-a som si produkt počas Black Friday výpredajov, no teraz vidím, že rovnaký produkt je v Cyber Monday výpredaji zľavnený ešte viac. Ako môžem využiť nižšiu cenu výpredaja?
Je doručenie mojej zásielky oneskorené?
Podľa informácii z môjho odkazu na sledovanie zásielky je moja objednávka v rovnakom stave "elektronicky podaná" už pár dní bez zmeny. Kedy sa stav mojej objednávky posunie ďalej?
Bola mi doručená nesprávna veľkosť alebo farba produktu. Ako si môžem objednať produkt v správnej veľkosti/farbe s využitím Black Friday zliav?
Čo je Pre Black Friday?
Kedy začínajú Black Friday, Black Weekend a Cyber Monday výpredaje?
Zákaznícky servis
Nepomohli ti naše odpovede?
Nájdi odpoveď na svoju otázku len niekoľkými kliknutiami alebo nás pre požiadanie pomoci kontaktuj.
Požiadať o pomoc
Navštív naše centrum pomoci, kde nájdeš odpovede na najčastejšie otázky alebo nám napíš
Zavolaj nám
Bezplatná zákaznícka linka (pondelok - piatok 8-20 hod. / sobota & sviatky 9-18 hod.))