01d
18h
52min
33s
PRE BLACK FRIDAY: Až do -70% EXTRA na VŠETKO
Kalendár vydania nových tenisiek
Objaviť všetky vydania nových tenisiekNAKUPOVAŤ PODĽA STRIHU
Top značky
Populárne
NAKUPOVAŤ PODĽA KATEGÓRIE
Populárne
Je doručenie mojej zásielky oneskorené?
Počas Black Friday zliav sa počet objednávok zvýšil natoľko, že spracovanie zásielok môže našim prepravným partnerom trvať o niečo dlhšie. Sme s nimi v neustálom kontakte, aby sme zabezpečili čo najrýchlejšie doručenie tvojej zásielky. Aktuálny stav svojej objednávky môžeš skontrolovať pomocou sledovacieho odkazu, ktorý sme ti zaslali v e-maile s potvrdením o odoslaní balíka. K odkazu na sledovanie zásielky máš tiež prístup z tvojho zákazníckeho účtu v sekcii "objednávky" tu: https://www.aboutyou.sk/a/orders
Bola táto odpoveď užitočná?
Tvoja spätná väzba je pre nás veľmi dôležitá. Pomáha nám zlepšovať sa.
Tu nájdeš ďalšie odpovede
Objednal/-a som si produkt počas Black Friday výpredajov, no teraz vidím, že rovnaký produkt je v Cyber Monday výpredaji zľavnený ešte viac. Ako môžem využiť nižšiu cenu výpredaja?
Podľa informácii z môjho odkazu na sledovanie zásielky je moja objednávka v rovnakom stave "elektronicky podaná" už pár dní bez zmeny. Kedy sa stav mojej objednávky posunie ďalej?
Bola mi doručená nesprávna veľkosť alebo farba produktu. Ako si môžem objednať produkt v správnej veľkosti/farbe s využitím Black Friday zliav?
Čo je Pre Black Friday?
Kedy začínajú Black Friday, Black Weekend a Cyber Monday výpredaje?
Neprišlo mi na email potvrdenie o vrátení tovaru. Ako sa môžem uistiť, že proces vrátenia prebehol správne a vrátený produkt bol doručený k vám na sklad?
Tu nájdeš ďalšie odpovede
Objednal/-a som si produkt počas Black Friday výpredajov, no teraz vidím, že rovnaký produkt je v Cyber Monday výpredaji zľavnený ešte viac. Ako môžem využiť nižšiu cenu výpredaja?
Podľa informácii z môjho odkazu na sledovanie zásielky je moja objednávka v rovnakom stave "elektronicky podaná" už pár dní bez zmeny. Kedy sa stav mojej objednávky posunie ďalej?
Bola mi doručená nesprávna veľkosť alebo farba produktu. Ako si môžem objednať produkt v správnej veľkosti/farbe s využitím Black Friday zliav?
Čo je Pre Black Friday?
Kedy začínajú Black Friday, Black Weekend a Cyber Monday výpredaje?
Neprišlo mi na email potvrdenie o vrátení tovaru. Ako sa môžem uistiť, že proces vrátenia prebehol správne a vrátený produkt bol doručený k vám na sklad?
Zákaznícky servis
Nepomohli ti naše odpovede?
Nájdi odpoveď na svoju otázku len niekoľkými kliknutiami alebo nás pre požiadanie pomoci kontaktuj.
Požiadať o pomoc
Navštív naše centrum pomoci, kde nájdeš odpovede na najčastejšie otázky alebo nám napíš
Zavolaj nám
Bezplatná zákaznícka linka (pondelok - piatok 8-20 hod. / sobota & sviatky 9-18 hod.))