Prejsť na hlavný obsah

Ako môžem vyreklamovať produkt?

V spoločnosti ABOUT YOU chceme, aby naši zákazníci boli s nákupom vždy spokojní! Ak máš akýkoľvek dôvod na reklamáciu alebo potrebuješ uplatniť záruku na zakúpený produkt, radi ti s tým pomôžeme.

Na všetok tovar, ktorý si u nás zakúpiš, sa vzťahuje zákonná záručná doba 2 roky. Ak počas tohto obdobia zistíš, že sa na tvojom tovare nachádza závada, kontaktuj náš zákaznícky servis. V e-maile, prosím, uveď nasledujúce informácie: číslo objednávky, číslo výrobku, stručný opis problému a fotografiu (ak je to možné). Upozorňujeme, že záruka sa nevzťahuje na bežné opotrebovanie produktu alebo poškodenie spôsobené nesprávnym zaobchádzaním.

Ak chceš vrátiť tovar v rámci záručnej doby, použi, prosím, doklad o vrátení a uveď na ňom dôvod reklamácie, aby sme mohli tvoju žiadosť čo najrýchlejšie spracovať. Vrátenie tovaru je bezplatné. Hneď ako tovar dorazí do nášho skladu, bude skontrolovaný. Tento proces môže trvať až 6 týždňov. Ak tovar spĺňa podmienky reklamácie, vrátime ti jeho kúpnu cenu. V prípade, že položka nespĺňa podmienky reklamácie, bude reklamácia zamietnutá a následne ti tovar bezplatne pošleme naspäť. Samozrejme, požadovaný tovar si môžeš znovu objednať na našej stránke hneď ako ten pôvodný odošleš na vrátenie. Nemusíš teda čakať, kým bude tvoja požiadavka spracovaná.

Bola táto odpoveď užitočná?
Tvoja spätná väzba je pre nás veľmi dôležitá. Pomáha nám zlepšovať sa.