01d
22h
29min
52s
PRE BLACK FRIDAY: Až do -70% EXTRA na VŠETKO
Kalendár vydania nových tenisiek
Objaviť všetky vydania nových tenisiekNAKUPOVAŤ PODĽA STRIHU
Top značky
Populárne
NAKUPOVAŤ PODĽA KATEGÓRIE
Populárne
Čo sa stane s mojím tovarom potom, ako ho vrátim späť?
Po zabalení vráteného tovaru do jeho pôvodného balíka a odovzdaní ho na niektorej z pobočiek Slovenskej pošty je balík na ceste späť do nášho skladu.
Po prijatí balíka na náš sklad je proces nasledovný:
1) Vrátený tovar je skontrolovaný a spustí sa proces vrátenia finančných prostriedkov späť na tvoj účet
2) Akákoľvek oprava, údržba alebo vyčistenie vráteného tovaru je uskutočnené priamo na mieste
3) Následne potom je tovar opäť zabalený a pripravený na opätovný predaj
Akékoľvek produkty, ktoré sú poškodené a nemôžu byť opätovne predávané sú odovzdané našim partnerom, ktorí sa postarajú o ich recykláciu. Záleží nám na našej planéte a na dopade, ktorý máme na ňu my.
Bola táto odpoveď užitočná?
Tvoja spätná väzba je pre nás veľmi dôležitá. Pomáha nám zlepšovať sa.
Tu nájdeš ďalšie odpovede
Akým spôsobom môžem vrátiť tovar?
Ako dlho trvá prevod peňazí na účet?
Je možná priama výmena vráteného tovaru?
Dostanem pri vrátení tovaru naspäť sumu za poštovné?
Nezobrazuje sa tvoje vrátenie tovaru v prehľade objednávok?
Čo mám robiť, ak sa môj tovar poškodil pri doručení?
Kde môžem poskytnúť moje bankové údaje pre prijatie peňazí za vrátený tovar zaplatený na dobierku?
Tu nájdeš ďalšie odpovede
Akým spôsobom môžem vrátiť tovar?
Ako dlho trvá prevod peňazí na účet?
Je možná priama výmena vráteného tovaru?
Dostanem pri vrátení tovaru naspäť sumu za poštovné?
Nezobrazuje sa tvoje vrátenie tovaru v prehľade objednávok?
Čo mám robiť, ak sa môj tovar poškodil pri doručení?
Kde môžem poskytnúť moje bankové údaje pre prijatie peňazí za vrátený tovar zaplatený na dobierku?
Zákaznícky servis
Nepomohli ti naše odpovede?
Nájdi odpoveď na svoju otázku len niekoľkými kliknutiami alebo nás pre požiadanie pomoci kontaktuj.
Požiadať o pomoc
Navštív naše centrum pomoci, kde nájdeš odpovede na najčastejšie otázky alebo nám napíš
Zavolaj nám
Bezplatná zákaznícka linka (pondelok - piatok 8-20 hod. / sobota & sviatky 9-18 hod.))