Prejsť na hlavný obsah

Nezobrazuje sa tvoje vrátenie tovaru v prehľade objednávok?

Po vrátení tovaru na pobočke doručovateľa si môžeš v prehľade objednávok skontrolovať stav tvojho vráteného tovaru. Upozorňujeme, že zobrazenie stavu vráteného tovaru môže určitú dobu trvať.

Vo výnimočných prípadoch sa však môže stať, že nemáme prístup k údajom o sledovaní tvojho vráteného tovaru a preto ti o ňom nemôžeme poskytnúť žiadne informácie:

- Ak si nepoužil/a etiketu pre vrátenie tovaru z balíka, ale použil/a si etiketu vygenerovanú z tvojho zákazníckeho účtu alebo od nášho zákazníckeho servisu

- Niektoré produkty sú doručované našimi dôveryhodnými partnermi. V prípade, že bola tvoja zásielka odoslaná prostredníctvom jedného z nich, prístup k stavu vráteného tovaru nemáme

Bola táto odpoveď užitočná?
Tvoja spätná väzba je pre nás veľmi dôležitá. Pomáha nám zlepšovať sa.