Prejsť na hlavný obsah

Môžem si upraviť svoje dáta?

Po prihlásení do svojho zákazníckeho účtu si v sekcii "Profil a zabezpečenie" môžeš upraviť svoje osobné údaje (meno, dátum narodenia, telefónne číslo).

Svoju adresu si môžeš zmeniť pri svojej ďalšej objednávke - jednoducho zadaj svoju novú adresu doručenia alebo novú fakturačnú adresu v procese objednávky.

Bohužiaľ, zmena adresy pre už existujúcu a potvrdenú objednávku nie je možná. Avšak, žiadne obavy. Ak si si svoju objednávku objednal/-a na nesprávnu adresu doručenia, balíček sa automaticky vráti späť k nám a v prípade, že už bola objednávka zaplatená Ti budú peniaze vrátené rovnakým spôsobom platby. Následne si môžeš tovar objednať ešte raz.

Pri zmene svojich osobných údajov od nás vždy dostaneš potvrdzujúci email.

Bola táto odpoveď užitočná?
Tvoja spätná väzba je pre nás veľmi dôležitá. Pomáha nám zlepšovať sa.