Prejsť na hlavný obsah

Prečo sa ku stiahnutiu príloh zo zákazníckeho servisu musím prihlásiť?

Aby sme tvoje dáta čo najlepšie ochránili, zlepšili sme zabezpečenie našich príloh. To znamená, že sa najprv musíš prihlásiť do nášho CRM nástroja, Zendesku, aby si si mohol/mohla prezrieť svoje žiadosti o podporu a stiahnuť si prílohy.

Prečo došlo ku zmene?

Jednoducho povedané: Tvoje súkromie je pre nás dôležité! Toto opatrenie nám umožňuje lepšie chrániť tvoje osobné údaje pred neoprávneným prístupom.

Neboli moje dáta v bezpečí už v minulosti?

Tvoje dáta boli v bezpečí aj v minulosti, my však neustále zlepšujeme naše systémy, aby sme zaistili ochranu tvojich dát a prispôsobili sa neustále sa meniacemu prostrediu zabezpečení. Táto nová požiadavka na prihlásenie pridáva ďalšiu vrstvu zabezpečenia a naďalej chráni tvoje súkromie. Minimalizuje riziko neoprávneného prístupu a zaisťuje, že ku svojím citlivým informáciam budeš mať prístup len ty.

Čo teraz musím urobiť?

V minulosti bolo možné otvárať prílohy priamo pomocou e-mailových upozornení. Teraz tam nájdeš odkaz, ktorý ťa presmeruje k prihláseniu sa do nášho Centra pomoci. Prihlás sa a bezpečne si stiahni prílohu.

Ako si teraz môžem prezrieť svoje prílohy?

  1. Klikni na odkaz v e-mailovom upozornení.
  2. Odkaz ťa presmeruje na prihlasovaciu stránku nášho Centra pomoci. Tam môžeš:
    1️⃣ Prihlásiť sa do svojho aktuálneho účtu.
    2️⃣ Obnoviť svoje heslo.
    3️⃣ Zaregistrovať sa.

  1. Po prihlásení si môžeš zobraziť svoje žiadosti o podporu a sťahovať prílohy.   

Čo ďalšie môžem robiť v Centre pomoci?

  • Zobrazenie starších požiadaviek: Máš prístup ku svojím minulým aj aktuálnym požiadavkám, čo ti umožňuje kedykoľvek skontrolovať históriu tvojej predchádzajúcej komunikácie s naším zákazníckym servisom.
  • Sledovanie stavu svojich požiadaviek: Môžeš vidieť aktuálny stav spracovávania tvojich ticketov a dokonca ich označiť ako vyriešené.

Bola táto odpoveď užitočná?
Tvoja spätná väzba je pre nás veľmi dôležitá. Pomáha nám zlepšovať sa.