Prejsť na hlavný obsah

Môžem si zmeniť adresu doručenia pre už potvrdenú objednávky?

Bohužiaľ, následná zmena adresy doručenia už z našej strany nie je možná, keďže objednávka je už vo fáze spracovania.

Po odoslaní objednávky ti zašleme email s číslom a odkazom na sledovanie zásielky. Hneď ako balíček preberie náš logistický partner, Slovenská pošta, bude číslo na sledovanie zásielky fungovať. Pomocou tohto čísla si priamo na stránkach prepravcu: https://www.posta.sk/zmena-zasielky následne môžeš zmeniť svoju adresu doručenia alebo balíček presmerovať na poštu.

Pokiaľ nebude možné nájsť tebou zadanú adresu doručenia alebo tvoju objednávku doručiť, bude vrátená späť k nám na sklad. Akonáhle balík obdržíme a skontrolujeme, vrátime ti peniaze rovnakým spôsobom platby.

Bola táto odpoveď užitočná?
Tvoja spätná väzba je pre nás veľmi dôležitá. Pomáha nám zlepšovať sa.