PRE BLACK FRIDAY: Až do -70% EXTRA na VŠETKO
Stav vrátenia tovaru & platby
Ak si chceš overiť aktuálny stav vrátenia tovaru a tiež vrátenia finančnej čiastky za príslušný tovar, môžeš tak urobiť vo svojom zákazníckom účte v sekcii "Objednávky". Čiastka ti bude pripísaná na účet do 14 dní od momentu, kedy dostaneme a skontrolujeme vrátený tovar.
Vrátenie
Keď pri objednávke vidíš žlté pole "Vrátenie", znamená to, že by si už peniaze za vrátený tovar mal/-a mať na účte. Skontroluj si, prosím, vrátenú čiastku na svojom účte.
Prebiehajúce vrátenie
Žlté pole "Prebiehajúce vrátenie" znamená, že vrátenie tovaru a následné vrátenie peňazí je stále v stave spracovania.
Pre viac informácií:
- vyber príslušnú objednávku
- prejdi do spodnej časti prehľadu objednávky, do časti "Vrátenie"
1. „Vrátenie tovaru“ znamená, že tovar od teba je ešte stále na ceste alebo sa spracováva v našom sklade.
2. „Vrátenie platby bolo zahájené“ znamená, že platba by ti mala byť vrátená do 48 hodín. Skontroluj, prosím, tebou zvolený spôsob platby pre danú objednávku.
Ďalší tip: Na preverenie toho kde sa vrátený balík nachádza je možné využiť sledovacie číslo od nášho logistického partnera (Slovenskej pošty). Pomocou neho môžeš skontrolovať stav tvojho vráteného tovaru. Vrátený tovar je doručený do nášho skladu pre vrátený tovar, kde je po prijatí spracovaný.