Prejsť na hlavný obsah

Sledovanie stavu doručenia objednávky

Aktuálny stav doručenia tvojej objednávky môžeš sledovať vo svojom zákazníckom účte:

1. Prihlás sa do svojho zákazníckeho účtu a klikni na sekciu „Objednávky“.
2. Vyber si objednávku, ktorú chceš sledovať.
3. V detailoch objednávky klikni na „Získať aktuálny stav“.

DÔLEŽITÉ:
- Skontroluj, či je dátum a čas doručenia zhodný s dátumom  a časom doručenia, o ktorom sme ťa vopred informovali (skontrolovať to môžeš zhliadnutím potvrdenia o odoslaní balíka v emaili "Informácie o
doručení a platbe")
- Skontroluj, či tvoja zásielka nebola odovzdaná tvojmu susedovi alebo na vybranom odbernom mieste  (Pošta/balíkobox)

Ak stále nevieš, kde sa tvoj balíček momentálne nachádza, klikni na „Nie, stále potrebujem pomoc“ a kontaktuj nás.

Bola táto odpoveď užitočná?